Trener Personalny Warszawa

Jako Trener personalny w Warszawie, z chęcią pomogę Ci w!

Zwiększeniu siły fizyczna​

Głębokie siady, setki kilogramów w ciągu? Wszystko jest możliwe!

Poprawieniu wytrzymałości

Pomogę Ci zbudować odporność na zmęczenie. Zapomnij o zadyszce po wchodzeniu po schodach.

Lepsze samopoczucie

Nie od dziś wiadomo, że sport pozytywnie wpływa na bystrość umysłu i jego kondycję.

Rozbudowane mięśnie​

Konsekwencją mądrze przygotowanego treningu jest ciało przyozdobione w pękate muskuły.​

Spalanie tłuszczu​

Pozbądź się zwisającego brzuszka i wyjdź dumnie na plażę!​

Pozbądź się bólu pleców​

Siedzisz 8 godzin dziennie? A może nagle coś strzeliło w krzyżu? Poradzimy sobie z tym w mgnieniu oka.​

Trener Personalny w Warszawie

Podstawowa oferta:

Zainteresowana/ny? Napisz na juliuszsloniewicz.kontakt@gmail.com

Więcej informacji

Nadal nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytania? Po prostu do mnie napisz.-Trener Personalny Warszawa, Juliusz Słoniewicz 😉

W swojej podstawowej ofercie proponuję treningi personalne w formie pakietów:

  • Pakiet Na Start: 6 treningów w przeciągu 4 tygodni
  • Pakiet Współpraca: 2 treningi w tygodniu
  • Pakiet Intensywny: 3 treningi w tygodniu
  • Współpraca online

Inne – W przypadku specyficznych potrzeb, czy nagłych wypadków (chcesz zacząć teraz, ale masz za tydzień wyjazd kilku dniowy) itp. – możemy porozmawiać i ustalić inną, ale odpowiednią formę współpracy, spotkań i treningów.

Pakiet Na Start (6 treningów po 60 minut) jest dla Ciebie jeżeli:

  • Nigdy wcześniej nie trenowałaś/eś na siłowni
  • Nie wiesz jak ćwiczyć i zależy Ci na skutecznym starcie
  • Zastanawiasz się, czy taka forma współpracy jest tym, czego oczekujesz
  • Zależy Ci na poprawieniu kilku aspektów technicznych lub wyłapaniu błędów
  • Oczekujesz spersonalizowanego planu treningowego

Pakiet Współpraca (8 treningów po 60 minut) to:

  • Regularne treningi 2x w tygodniu przez minimum 4 tygodnie
  • Stała kontrola postępów, motywacja, szybki kontakt
  • Dopasowane trening i dieta
  • Większa szansa na osiągnięcie wyznaczonego celu

Pakiet Intensywny (12 treningów po 60 minut) to:

  • Najlepszy sposób na osiągnięcie efektów
  • Regularne treningi 3x w tygodniu przez minimum 4 tygodnie
  • Rozwiązanie dla każdego, kto próbował już schudnąć/utyć setki razy, a nic z tego nie wychodziło
  • Utrzymanie osiągniętych efektów

Współpraca online

  • Plan żywieniowy dostosowany do Twoich wymagań
  • 4 konsultacje/raporty na koniec każdego tygodnia
  • Stała kontrola tego co jesz, by upewnić się, że wszystko gra
  • Stały kontakt, możliwość zadawania pytań przez stronę/SMS lub FB, na tematy związane z żywieniem
  • Modyfikacje diety oraz planu treningowego
  • Konsultacje video oraz sprawdzanie materiałów video
Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ

Pakiet Na Start będzie dla Ciebie, jeżeli:

  • Masz zamiar wykonywać większość pracy samemu, a od trenera oczekujesz jedynie szczątkowych porad
  • Nie wiesz czy wykonujesz ćwiczenia dobrze technicznie i potrzebujesz kogoś, kto wskaże Ci błędy i powie co dalej
  • Wiesz jak trenować, ale napotkałeś na problem z którym nie możesz sobie poradzić np. „buttwink”.
  • Szukasz alternatywy dla swojego treningu i powiewu świeżości

Treningi 2,3,4 razy w tygodniu są dla Ciebie, jeżeli:

  • Zależy Ci na dłuższej współpracy (redukcja tkanki tłuszczowej/nabranie masy mięśniowej/zwiększenie wytrzymałości/pozbycie się bólów pleców) tak, abym doprowadził Cię do celu.
  • Chcesz w końcu efektywnie osiągnąć to, czego od dawna nie możesz zrobić
  • Potrzebujesz ciągłej dawki motywacji
  • Interesuje Cię profilaktyka kręgosłupa, chcesz pozbyć się bólów pleców spowodowanych m.in. pracą siedzącą
  • Chcesz uniknąć błędów żywieniowych i treningowych
  • Trenujesz, ale nie widzisz efektów – tu wkraczam ja, diagnozuję problem i wdrażam plan naprawczy
  • Nie lubisz marnować czasu i chciałabyś/chciałbyś, aby każda minuta treningu była po coś i doprowadzała Cię do celu
  • Masz dosyć długich nieefektywnych wizyt na siłowni, które do niczego Cię nie przybliżają

Z mojego doświadczenia wynika, że treningi 3 razy w tygodniu dają najlepsze efekty, ponieważ uczą regularności i zmieniają sposób myślenia o treningu i diecie. Zdanie sobie sprawy z tego, że tego typu zajęcia nie są rygorem a możliwością, to najlepszy sposób, by przestać „wytrzymywać” ze swoimi postanowieniami, a zacząć nimi żyć i się z tego cieszyć.

Istnieje też możliwość stworzenia treningu do domu, ale niezbędnych jest kilka wizyt na siłowni, abym mógł pokazać jak wykonywać każde z ćwiczeń i upewnił się, że Ty też wiesz jak.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ

  • Rzetelna usługa dopasowana do Twoich potrzeb
  • Motywacja do trenowania i poprawnego odżywiania
  • Zabezpieczenie przed kontuzjami i bezpieczne warunki trenowania
  • Inwestycja w swoje zdrowie i szczęście
Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ
  • Opiekuna, który będzie kontrolował Twoje postępy
  • Moje zaangażowanie i szczerą chęć, by doprowadzić Cię do celu
  • Indywidualne plany treningowe oraz żywieniowe
  • Motywatora, który zaszczepi w Tobie chęć do bycia sprawnym i zdrowym
  • Sposób myślenia o sporcie, który pomoże Ci utrzymać efekty po końcu współpracy
Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Dla każdego kto:

  • w siebie wątpi – myślisz, że nie masz po co iść bo nie dasz rady? To własnie ja jestem od tego by pokazać Ci, że możesz.
  • chce zmienić swoje ciało i podejście do życia
  • oczekuje efektów
  • chce się pozbyć bólu pleców
  • pragnie mieć więcej energii
  • chce poprawić muskulaturę i siłę
Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Często zadawane pytania

Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną przez formularz dostępny tutaj albo zadzwonisz – 501149862.
Jeżeli masz inne pytanie napisz do mnie na mejla – juliuszsloniewicz.kontakt@gmail.com.

 

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Pierwsze spotkanie odbywa się w formie konsultacji w kawiarni  polegające na krótkim wywiadzie, rozmowie i prezentacji tego, co najprawdopodobniej będziemy trenować później. Spotkanie jest bezpłatne i w kompletnie niewiążące.

Omówimy wtedy co tak naprawdę chcesz zrobić ze swoim ciałem i pomogę Ci skonkretyzować cel. Do tego sam będę mógł dowiedzieć się informacji niezbędnych do stworzenia spersonalizowanych planów.

Spotkanie trwa około 40 minut, jeżeli chcesz się umówić, po prostu napisz 

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Wystarczy, że się zjawisz i nie będziesz stresować spotkaniem. Nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy treningowej ani żywieniowej, więc nie martw się tym „o co spytam” 😉 . Po prostu będziemy rozmawiali.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Nie musisz się martwić żadnym z powyższych! To ja tu jestem od tego, aby pokazać Ci, jak trenować i dostosować wszystkie czynniki pod Twoje osobiste warunki. Jedyne na co wpłynie brak kontaktu ze sportem to wczesne fazy współpracy, czyli praca nad spiętymi mięśniami, naprawa wad postawy, nauka oddychania i innych podstaw, które są fundamentem każdej przemiany.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Możliwe, że po nic! Wszystko zależy od Twojego zadowolenia z osiągniętych efektów albo umiejętności poradzenia sobie z dręczącymi problemami (na przykład mobilnością). Współpraca z trenerem nie zawsze musi trwać tygodnie albo miesiące. Zawsze możesz poprosić o kilka godzin, w ciągu których zdiagnozuję Twój problem i zaplanuję jak go naprawić.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Boisz się jak inni będą się na Ciebie patrzyli? A może myślisz, że każdy się śmieje z Twoich ciężarów?

Nic bardziej mylnego, siłownia to miejsce pełne przyjaznych osób, które przychodzą w jednym celu. Zrobić coś dla siebie, każdy z nich kiedyś zaczynał i zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego często można zobaczyć, jak ludzie nawzajem sobie pomagają.

Natomiast jeśli chodzi o sam fakt przebywania w zatłoczonym miejscu, to z doświadczenia wiem, że w Cityfit Rondo ONZ zawsze znajdzie się jakaś wolna salka fitness, która jest albo pusta, albo gdzie trenuje jedna osoba. To zaciszne miejsce, pozwalające się skupić na swoich ćwiczeniach.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Na zajęcia grupowe uczęszcza wiele osób naraz, przez co prowadzący nie jest w stanie skupić na jednej osobie całej swojej uwagi. W ten sposób możesz wykonywać ćwiczenia niepoprawnie, nawet o tym nie wiedząc.

Do tego intensywne tempo zajęć sprawia, że łatwo o kontuzje, a po niej łatwo się zniechęcić do dalszej przygody ze sportem.

Natomiast w trakcie treningu personalnego masz instruktora całego dla siebie przez 60 minut. Jego zadaniem jest stałe czuwanie nad klientem oraz pilnowanie by nie zrobił sobie krzywdy. Oczywiście zajęcia grupowe są dobrą formą spędzania wolnego czasu, jednak warto przed nimi umówić się z trenerem na kilka lekcji wprowadzających, aby oszczędzić sobie późniejszych urazów.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Oczywiście, że tak! Jako trener, który sam boryka się z genetyczną skłonnością do słabego kręgosłupa, przykładam szczególną uwagę do tego elementu treningu. Właśnie dlatego pierwsze kilka zajęć to przygotowanie techniczne, skupiające się na pracy brzuchem, na tym, jak oddychać, jak korzystać z łopatek, w jaki sposób koordynować ruchy, etc.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Do tego skupiam się na wytłumaczeniu, dlaczego robimy to, co robimy. Dopilnuję, aby w Twojej głowie nie pojawiały się myśli, typu „no dobrze, ale po co to?”. Nasze działania są efektywne i zaplanowane dlatego każda minuta ma wartość. A jeżeli coś będzie niejasne, to koniecznie pytaj!

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Dieta to sposób odżywiania, Twoje codzienne nawyki, innymi słowy, nie magiczny plan na idealną sylwetkę, a to, co robisz każdego dnia. Takie jest moje podejście do tych kwestii. Dlatego, jeżeli pytasz mnie, czy osiągniesz swoje efekty, jedząc byle co i w byle jakich ilościach, bez żadnej kontroli i regularności, to odpowiadam – trenować możesz, ale nie ręczę za efekty. Jednak daleki jestem od rozwiązań typu „ryż z kurczakiem” albo dieta 1000 kalorii. 

Skupiam się na powolnym przystosowywaniu do innego trybu życia, to jest – identyfikacji złych nawyków i stopniowym ich eliminowaniu. Dopiero potem wprowadzam w coraz konkretniejsze fazy odżywiania. Wszystko po to, aby „dieta” Ci nie ciążyła, by była czymś naturalnym i przyjemnym.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum

Pytanie, które zadaje sobie większość kobiet!

Uspokajam od razu – nie ma się czego bać! 😉

Trening siłowy kojarzy się z dużymi ciężarami, sztangami oraz „napakowanymi” mężczyznami z ogromnymi mięśniami. Do tego coraz częściej można dostrzec kobiety, które również rozwijają się w tym kierunki i też charakteryzuje je potężniejsza budowa.

Jednak:

To są efekty długoletniego treningu, rozwoju pod konkretną aktywność (skakanie na zajęciach fitness i podnoszenie sztangi ważącej 20 kilogramów to kompletnie co innego!) oraz specjalnej diety. Te kobiety poświęciły kawał swojego życia głównie po to, aby dźwigać ciężary.

Co więcej, wiele z nich ma predyspozycje do takiej budowy, nie mówiąc już o przyjmowanych środkach dopingujących. Na koniec należy wspomnieć, że nie ma co się porównywać do mężczyzn, ponieważ mają oni wiele razy więcej testosteronu od kobiet, co samo w sobie uniemożliwia Paniom podobny rozwój.

Trener Personalny Warszawa, Cityfit Rondo ONZ Centrum